سید حسین ایجادی – عکاس حیات وحش

الهه اشرفی
توسط الهه اشرفی 2k بار دیده شده
3 دقیقه زمان مطالعه
عکس حیات وحش

سید حسین ایجادی عکاس حیات وحش

من سید حسین ایجادی هستم ساکن تهران.
به خاطر علاقه شدیدم نسبت به حیات وحش، خصوصا پرندگان به این فکر افتادم که لحظات زندگیشونو بصورت عکس ثبت کنم . از این رو وارد ژانر عکاسی حیات وحش شدم و طبیعتا اوایل کار کاملا ناشی و نابلد بودم و عکسهایی که میگرفتم عموما فقط جنبه ثبت کردن و رکوردی بودن اما بتدریج با بهره بردن از تجاربم در زمینه رفتارشناسی حیوانات و با مطالعه مقالات مربوطه که عموما توسط عکاسان خارجی نوشته شده بودن ، سعی در برطرف کردن ایرادات عکسهام کردم.

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

البته در این راه از نقطه نظر و راهنمایی های دوست گرامی ام جناب بهزاد فرهانچی هم استفاده کردم . تابحال سفرهای متعددی به اقصی نقاط کشورمون برای ثبت عکس از گونه های مختلف جانوری انجام داده ام.
سفری به سریلانکا ، مالزی و کنیا برای عکاسی داشتم که بعضی از عکسهای ثبت شده در این سفرها در پیج اینستاگرامم موجود هستند.

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

به گفته بزرگان عکاسی در دنیا ، عکاسی حیات وحش سخت ترین و پر هزینه ترین ژانر در بین تمام ژانرهای عکاسی به حساب می آید.اما علی رغم تمام سختیها و مشکلات مضاعفی که برای عکاسان حیات وحش در ایران وجود دارد برای من بزرگترین تفریح و دلخوشی است .

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

با تمام وجود و با عشق انجامش می دهم و هر شاتی که از یک گونه میزنم برایم لذتبخش است و برای این ثبتها زحمات زیادی می کشم . تمام سختی های موجود و با جونو دل انجام می دهم و تنها امیدم ثبت یک لحظه خاص از زندگی یک گونه هست. در این راه تشویق خانواده و دوستان از مهمترین مشوقهای من برای ادامه راهم بوده و امیدوارم بتونم بیشتر پیشرفت کنم.

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

از روز اولی که شروع به ثبت لحظات زندگی حیوانات کردم از دوربینها و لنزهای متعددی استفاده کرده ام اما همواره به مانت canon وفادار بودم.

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

من از بادی های ۵۰D 7D 5Dmarklll 1Dx 5Dmarkiv و لنزهای ۱۰۰×۴۰۰ ۴۰۰prime f.5.6 100x400typell 600mmtypell بتدریج و در مقاطع مختلف بهره بردم.

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

تا بحال دو ورکشاپ که اولیش توسط کانون پرنده نگری ایرانیان و دومیش توسط موسسه معتبر آسمان شب برگزار کردم که نتایج مثبت زیادی داشته اند.

تعدادی از عکس های حیات وحش حسین ایجادی

سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش    سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش  سید حسین ایجادی - عکاس حیات وحش

مقاله را به اشتراک بگذارید
من در شبکه های اجتماعی:
یک لحظه‌ی کوتاه وجود دارد که تمام چیزی که در ذهن و روح یک نفر است در چشمانش . در دستانش ، در كاراكترش‌ منعکس میشود. این همان لحظه ای است که باید ثبت شود. الهه اشرفی
4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فتوبست شبکه اجتماعی عکاسان اگر دوست دارید از جدید ترین مطالب ما زودتر از بقیه کلیک کنید عضو خبرنشان فتوبست شوید.
Dismiss
Allow Notifications