هفت مکان برتر در دنیا برای عکاسی

الهه اشرفی
توسط الهه اشرفی 1.1k بار دیده شده
8 دقیقه زمان مطالعه
هفت مکان برتر در دنیا برای عکاسی

آیا تا به حال این موضوع فکر کرده اید به چه دلیل عکاسی  می کنید؟  بدون شک این یک مهارت است، شاید به این دلیل است که عکس لحظات گذشته زندگی روزمره را ضبط می کند و آنها را به ابدیت تبدیل می کند.

اما در مورد مکان نیز ثبت عکس بسیار مهم است. وقتی شما استعداد خود را در عکاسی کشف میکنید به دنبال مکان های زیبا برای ثبت ان هستید، گاهی عکس های قدرتمندی می بینیم که نفسمان حبس می شود. وقتی انتخاب National Geographic از بهترین تصاویر سال را مشاهده می کنید، متوجه استعداد عکاسان قدرتمند خواهید شد. اما شما همچنین متوجه مکان های زیبایی خواهید شد که صحنه را برای درخشش استعداد رقم می زند.

آیا شما به اندازه کافی مستقل و شجاع هستید که دوربین خود را برای یک سفر آماده کنید؟ فوق العاده خواهد بود! فقط شما و دوربین محبوب خود، باشکوه ترین مکان های روی زمین را ضبط می کنید.

در این مقاله ۷ مکان بکر و زیبا در دنیا را برای گرفتن عکس های زیبا به شما معرفی میکنیم.

مکان های خاض برای عکاسی

۱ – نیوزلند (New Zealand)

هفت مکان برتر در دنیا برای عکاسی

نیوزیلند مانند یک افسانه در زندگی واقعی است. از قله های باشکوه کوهستان گرفته تا سواحل شگفت انگیز ، دیدن و تجربه زیادی در آنجا خواهید داشت. برخی از جالب ترین مکان های دیدنی عبارتند از: White Island ، Milford Sound ، Bay of Islands و غارهای Waitomo Glowworm.

بوتان به خودی خود دنیایی خیالی است. کل کشور مملو از تنظیمات فوق العاده برای عکس های شما است.

اما هر کجا که بروید ، تا زمانی که در نیوزیلند هستید شگفت زده خواهید شد. و اگر واقعاً عکسهای پرباری می خواهید ، به مکانهایی که فیلم Lord of Rings فیلمبرداری شده است ، مراجعه کنید.

۲ – بوتان (Bhutan)

بهتریم مکان های عکاسی

آیا معبد لانه ببر را در بوتان دیده اید؟ اگر تاکنون به دنبال عکس هایی از معمارهایی شگفت انگیز بوده اید ، عکسی از این مکان را در نظر بگیرید. این صومعه ای است که در کنار صورت صخره ای مستقر شده است. برای رسیدن به آنجا پیاده روی و کوهنوردی زیادی خواهید داشت که با یک دوربین سنگین و تجهیزات همراه ، کار آسانی نخواهد بود. اما وقتی به آنجا رسیدید متوجه خواهید شد سفر به بوتان چقدر ارزشمند است.

دیدن این معبد باعث تعجب شما می شود: چگونه آنها موفق به ساخت آن در آنجا شده اند؟ احتمالاً یک سؤال دیگر خواهید داشت: “آیا می توانم در اینجا بمانم؟”

۳- یونان (Greece)

بهتریم مکان های عکاسی

صحبت از صومعه هایی که باعث تعجب شما می شوند که چگونه روی زمین ساخته شده اند ، آیا شما Meteteora در یونان را دیدید؟ این مکان با سنگهایی باورنکردنی است که به عنوان پایه های صومعه های باستانی به کار می روند. مانند یک دنیای خیالی است که باعث می شود هنگام رسیدن به آن ، آرامش ابدی داشته باشید.

اگر شما علاقه مند به کاوش بیشتر مسیحیت ارتدکس هستید ، نباید کرت را از دست دهید. این جزیره دارای سواحل شگفت انگیز است که می توانید از آنها عکس بگیرید. اما کرت همچنین اثری از مسیحیت اولیه را در خود جای داده است که برای عکاسی بسیار جالب است.

و اگر به دنبال عکاسی از سواحل زیبا هستید ، برخی از زیباترین آن ها در یونان را پیدا خواهید کرد. سنت محلی نیز بسیار جالب است؛

۴ – بولیوی (Bolivia )

بهتریم مکان های عکاسی

سالار دو یونی بزرگترین تخت نمک در جهان است. این کشور در بولیوی واقع شده است ، کشوری که با فرهنگ و ظاهر بی نظیر خود شما را تحت تأثیر قرار می دهند. این تخت نمک تحت تأثیر طعمه بی نظیر کویر و سفیدی بی پایان قرار می گیرد. در فکر عکس های سوررئالیستی  هستید ، این مکان بهترین مورد است.

۵ – کامبوج  (Cambodia)

هفت مکان برتر در دنیا برای عکاسی

برای رسیدن به آنجا پیاده روی زیادی لازم است و در نظر داشته باشید که در محیطی گرم و مرطوب این کار را خواهید کرد. بنابراین لباس منسب بپوشید و فقط وسایل مورد نیاز خود را بیاورید.

Angkor Wat یکی از مکانهای بسیار زیبا برای عکاسی در زمین است. شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از عکاسها این ساختمان ها  را سوژه خود قرار داده اند ، اما هنوز هم می تواند به هر عکاس یک شات منحصر به فرد بدهد. آنقدر جزئیات در این ویرانه ها وجود دارد که هرگز از عکاسی آن خسته نمی شوید.

فراموش نکنید که بقیه کامبوج را کشف کنید. Angkor Wat زیباترین چیزی است که می توانید در آنجا عکس بگیرید اما مکان های شگفت انگیزی را نیز در سراسر کشور پیدا خواهید کرد.

۶ – آلاسکا (Alaska)

بهتریم مکان های عکاسی

ثبت طبیعت دست نخورده از طریق عکاسی با ارزش است. شما در حال ثبت ابدیت هستید، در حالی که شاهد تغییر در همان زمان هستید. وقتی دورافتاده ترین مناطق آلاسکا را می بینید، احساس می کنید با تاریخ سیاره ما در تماس هستید. اما شما همچنین شیوه های تغییر و همچنین نحوه تاثیر مردم بر این تغییرات را احساس خواهید کرد.

بیشتر قسمت های حیات وحش بومیو بومی است ، بنابراین می توانید لمس منحصر به فرد بودن خود را به رزومه خود اضافه کنید.

اگر به دنبال بهترین مکان ها برای شروع کار هستید، از پارک ایالتی Chugach دیدن کنید. آبشارهای خیره کننده در وسط دره کوهستانی زرق و برق دار یک عکس حماسی را رقم می زند.

۷ – بورنئو (Borneo)

بهتریم مکان های عکاسی

حال ، اجازه دهید در مورد جنگلهای بارانی صحبت کنیم. در بورنئو ، که سومین جزیره بزرگ جهان است ، با یک جنگل باستانی و حیوانات وحشی متنوع در تماس خواهید بود. اگر عاشق عکس گرفتن از حیوانات و طبیعت هستید ، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت!

به کاوش در جهان بروید. دوربین شما سزاوار آن است!

هنگامی که روی تجهیزات عکاسی خود سرمایه گذاری کرده اید ، به خودتان قول داده اید که از آن بیشترین استفاده را خواهید کرد. شما چیزهای زیادی آموختید و خیلی آزمایش کردید. اکنون وقت آن رسیده است که مهارت و اشتیاق خود را به سطح بعدی برسانید. شروع به کاوش در جهان کنید و واقعاً خواهید دید که چگونه عکاسی شگفت انگیز می تواند بدست آورد!

نوشته شده در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ – توسط سامانتا گیلبرت

Samantha R. Gilbert یک روزنامه نگار و نویسنده حرفه ای در خدمات نوشتن مقاله های سفارشی ارزان است. او عاشق رقص ، مسافرت و گرفتن عکس است ، اما سرگرمی اصلی نوشتن تجربه و ماجراهای اوست.

فتوبست – مکان های خاص برای عکاسی

مقاله را به اشتراک بگذارید
من در شبکه های اجتماعی:
یک لحظه‌ی کوتاه وجود دارد که تمام چیزی که در ذهن و روح یک نفر است در چشمانش . در دستانش ، در كاراكترش‌ منعکس میشود. این همان لحظه ای است که باید ثبت شود. الهه اشرفی
4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فتوبست شبکه اجتماعی عکاسان اگر دوست دارید از جدید ترین مطالب ما زودتر از بقیه کلیک کنید عضو خبرنشان فتوبست شوید.
Dismiss
Allow Notifications